luni, 29 decembrie 2008

Cum de mi-a venit si mie...

.... ideea de a face un blog. Pai, motive ar fi mai multe. E la moda, are toata lumea si e cool. Dar cel mai mult ma intereseaza sa vad daca stiu sa scriu, daca am talent ( ma rog, talent e prea mult spus, dar poate macar o inclinatie). E una din acele situatii, oare sunt in stare sa fac asta? In mod cert mi-ar placea sa devin un lider de opinie (ohoho, cale lunga si intortocheata pana acolo)...Wake the fuck up, man, you are dreaming...
But, may be, who knows... Mai sti de unde sare iepurele? For crying out loud, stop it, man!
Ei, hai sa incerc si eu. Daca nu reusesc, nu-i nimic. Alt ratat in blogosfera. Nu ca as fi singurul... Dar deocamdata am decis sa nu abordez acest subect pentru ca sunt noob si ca atare sunt profan in materie. Oricum, nu cred ca nici mai incolo nu voi folosi acest subiect : nu ma voi certa cu nici un blogger si nu voi critica nici un blog.
Nu ma voi certa cu nici un blogger si nu voi critica nici un blog. Acesta ar trebui sa fie juramantul lui Hipocrate al tuturor bloggerilor.
Hai , bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu