luni, 29 decembrie 2008

E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune...

Incep a scrie cu o mare indoiala in suflet. Oare sunt potrivit pentru asa ceva? Am vointa si calitatile necesare pentru ca ceea ce voi scrie sa merite citit? Oare muzele au sa ma inspire? Oare opiniile mele, starile mele sufletesti, mentalitatea mea merita sa fie dezvelite in fata altora? Oare am sa-mi inving teama de ridicol?
Nu vreau sa fac ca cei mai multi un blog critico-destructiv. Vreau sa construiesc idei, teme , sa fac ipoteze, sa analizez obiectiv, sa caut solutii, sa estimez prognoze, sa surprind esentialul si sa-l sintetizez, sa identific scopuri, sa dezvalui mijloace, sa leg cauza de efect, sa inlatur prejudecati si stereotipuri, sa compar totul cu orice, in sfarsit, sa creez.
Bun, unde intra ampermetrul in treaba asta?
Dupa cum bine stiti. ampermetrul este aparatul care masoara intensitatea curentului electric. Raportat la social, exista barometrul opiniei publice, acel huooo fara nici o credibilitate. Eu vreau sa construiesc un ampermetru social care sa masoare intensitatea opiniei publice raportata la un fapt social.
Este de fapt o nascocire a unui plictisit, a unuia care nu are ce face decat sa se bage in seama cu tot felul de prostii. Si de fapt voi fi eu acel ampermetru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu